AANBIEDING

AANBIEDING
Van €39,00 nu €17,00
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 18 maart 2011

De perfecte start van het golfseizoen

Het is alweer een paar weken heerlijk golfweeren de lente is weer begonnen.
De golftas kan weer opgepoetst worden en nagekeken worden of alles nog wel aanwezig is?
Pitchvorkje, regelboekje enzovoorts? Zit dat nog wel in de tas? Of ben ik toe aan een nieuwe set?
Menig golfer heeft zijn eerste rondje met dat mooie weer al gelopen en wat viel het tegen . Naar maanden (bijna) niets doen lijkt het wel dat we weer opnieuw moeten beginnen en eigenlijk is dat ook zo.

De meeste golfers nemen, nadat ze hun gvb hebben gehaald, geen les meer met als gevolg dat men niet beter wordt en nog belangrijker alles vergeet waardoor er ongemerkt fouten in sluipen .
"Waarom sla ik niet verder?" En het korte werk valt ook tegen. En toch neemt men geen lesje.
Dit is jammer want als je in het begin van het seizoen even een opfriscursus volgt zal je zien dat je het weer snel oppakt en met veel meer plezier op de baan loopt.
Waarom doen een hoop golfers dat niet?
Vaak is het zo dat men daar de tijd niet voor gunt of dat de tijd ontbreekt en in de avond kan er niet gelest worden want het is nog donker? Maar een paar lesjes is echt geen overbodige luxe.

Klik hier en Bestel nu 
Normaal € 39,00 nu € 17,00
Wat ik je zeker kan adviseren is je aan te melden bij gratis golftips (links boven). Zij geven ook een boek uit waar je jezelf naar een hoger golfniveau kan  tillen. Met dit eBook ken jij de geheime golftechnieken die topgolfers toepassen in hun spel. Met dit boekje weet jij altijd de juiste golfclub te kiezen, weet jij altijd de goede drive te slaan en weet Jij exact hoe je de hindernissen van de golfbaan kunt omzeilen. Door dit eBook weet jij precies hoe je de beste chip maakt en weet jij hoe je elke bal het beste kunt uitholen. Dit eBook zorgt ervoor dat jij nooit meer gefrustreerd op de golfbaan staat, Jij altijd weet wat je moet doen en altijd vol zelfvertrouwen de bal slaat en kun jij net zo goed golfen als de top golfers! . Normaal € 39,00 Nu € 17,00 Klik op de foto en bestel nu!



In mijn vorige artikelen gaf ik een nog tip. INDOORGOLFCENTRA. Hier kan je perfect in de avond les krijgen en niet alleen voor je gvb maar voor alles. Alle professionele indoorcentra hebben een vorm van een opfriscursus zowel in groepsverband als prive les. Het grote voordeel is dat het overdekt is, genoeg verlichting, lekkere temperatuur en de perfecte golfomgeving.
Nou lijkt het wel een reclame site voor een indoorgolfcentrum maar ik spreek uit ervaring. Zelf ben ik een betere golfer geworden door dit nieuwe fenomeen wat ik sinds vorig jaar ontdekt heb. Alleen het trainen is al ideaal en speel ook regelmatig op de simulator zowel een rondje Augusta of op de drivingrange waar je met een analyse van je swing perfect kan oefenen.
Als men nog nooit bij een indoorgolf centrum bent geweest en wil ervaren wil ik je uitnodigen.


Uitnodiging voor gratis indoorgolf ervaring

Ik nodig 4 mensen uit om met mij kosteloos een uur lang onder begeleiding te trainen of een rondje te "lopen" op een simulator. Het enige wat je moet doen  je als volger van de site aanmelden op deze site en een leuke reactie schrijven. Hieruit verloot ik 4 personen die de leukste reactie hebben geplaatst. Dit kan een mening zijn of een leuke ervaring maakt niet uit.



2 reacties:

emile zei

Ik zou gaan golfen in Spanje . Dat is wat mij betreft het meest geweldige land om dit te gaan doen.

Anoniem zei

Of neem een bezoekje net over de grens in België in de gemeente Maldegem. Daar is er een indoorgolf Hole-in-One met meer dan 1000m² putt & chippinggreens, 2 golfsimulatoren en swinguru. ZEKER de moeite om de winter te overbruggen. www.hole-in-one.be

Zoeken in deze blog

twitterbutton.nl